Editie 3: digitale transformatie

————————–

Update

De editie op 3 september was een groot succes. We hadden nog niet eerder twee sprekers die zo hoog scoorden in de evaluatie (en waarbij de gemiddelde score ook bijna gelijk was).

De slides van Marco Derksen vind je hier

————————–

Digital verandert alles: van verkoop tot klantenservice en van inkoop tot productontwikkeling. Bedrijven moeten dus, of ze er zin in hebben of niet, bijna al hun processen veranderen.

Wat betekent dit voor ons als marketeers en ondernemers? Hoe zet je succesvol de stap naar full-on digital als je bent opgegroeid en opgeleid in de ‘oude’ wereld? En hoe richt je je bedrijf zo in dat je klaar bent voor wat er allemaal nog komen gaat? Op die vragen gaan we antwoorden zoeken op de derde editie van 038 Digital. De volgende sprekers komen aan het woord tijdens deze editie:

Johan van Marle

Eén ondernemer die in ieder geval succesvol de transitie naar digitaal gemaakt heeft is Johan van Marle van Uitgekookt. In 20 jaar bouwde hij de groentewinkel in Kampen, die hij overnam van zijn ouders, om tot een maaltijdservice met 110 werknemers, een jaarlijkse groei van 75% en een eigen software-afdeling. Deze avond vertelt hij zijn verhaal en deelt hij zijn belangrijkste learnings.

Marco Derksen

Sinds 2005 adviseert Marco Derksen, tevens oprichter van Marketingfacts, bedrijven over hun digitale transformatie. Hij bestudeerde de impact van digitale technologie op mens, maatschappij, overheid en bedrijven vanuit allerlei perspectieven. Marco is ook docent ‘Leiderschap in digitale transformatie’ en geeft ons op 3 september een overzicht van wat wij als marketeers moeten kunnen, weten en doen om de digitale uitdagingen die voor ons liggen met succes te lijf te gaan.

Handige informatie

  • Datum: 3 september 2019
  • Tijdstip: 19:30-22:30 (19:00 gaat de deur open!)
  • Locatie: Poppodium Hedon, Burgemeester Drijbersingel 7, 8021 DA Zwolle
  • Kosten: het event is gratis, schrijf je in via onderstaande button!